Dålig uppdatering... I know!

Asså jag har ingen aning om vad jag ska blogga om?! Kom med förslag!!!!! :D

Springer på grönan hela tiden, men vafan har man guldkortet så gör man inte så mycket mer. Nejmen måste göra något annat nu en stund innan jag tröttnar, har redan gått 5 gånger och sommarlovet har inte ens börjat än.
Åkte iallafall in dit med Sara och sen mötte vi upp 2 kompisar där. SeHur mycket folk som helst! Träffade vi 2andra kompisar som vi gick runt med. Vi skulle satsa på alla dessa chokladhjul, vann inte ett piss. Så sen blev jag trött på att köpa och inte få så köpte choklad i en butik. Men vi fortsatte och då vann vår kompis på marabouhjulet så då blev det lite roligare. Fick såklart en av henne också! :)

Nu är jag hemma och väntar på mat, är skit hungrig - standard!

Random bild




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0