Bekännelser

Jag HATAR när folk på instagram lägger upp en bild med typ 50 rader med bara #instafuckers #iphone #instahope #instalove #instacool #instagram #ig #instalive #instafuck osv OMG HATAR DET

Jag har sett 🆔 tre gånger, fått ögonkontakt med dom 2 av gångerna hihihihihihi

Jag vill inte börja 8:an

Har slutat sminka mig, intressant eller vad

Sova är det bästa som finns

Jag älskar när man helt random hittar en Directioner som man kan prata med och ingen annan förstår vad man pratar om LLN

Kommer sjunka ner i deppmode när killarna lämnar Sverige om några dagar eftersom dom inte kommer komma tillbaka förrän om ca 2 år och då kommer det vara totalt omöjligt att träffa dom eftersom hela Sverige typ kommer känna till dom då. FUCK alla nya fans som har "gillat" dom i typ en månad. FUCK ER SÅ JÄVLA HÅRT ALLTSÅ








Kommentarer
Postat av: Anonym

när lämnar dem Sverige? :)

2012-05-13 @ 21:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0