iPhone skal



Hej, kom hem för ca en och en halv timme sedan. Har suttit och kollat runt lite på olika skal från olika butiker nu. Har verkligen tröttnat på alla mina som jag har, så kanske någon/några av dessa klickas hem! Vissa låg under hundralappen så varför inte ta två. De här skalen var antingen fula eller snygga, vet inte direkt vad jag tycker? Jag sa alltid att jag skulle ha värsta tjejiga och extrema skal när jag fick en iPhone.

 Skal iPhone 4/4S marmor/bling Klicka för full storlek!Klicka för full storlek!



Back Cover iphone 4/4s Diamond Zebra - BCIP4SDZ




Kommentarer
Postat av: Ebba

Den sissta, shite va snyggt! Död.. <3 puss

2012-03-26 @ 20:48:23
URL: http://ehaugen.blogg.se/
Postat av: Anonym

den leopard färgade och zebra färgade! <33 :D

2012-04-02 @ 21:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0