SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!

NU ÄR DET BARA JOHANNA SOM SVARAR! :D


Hur känns det att gå i samma klass som carrokung? Rätt coolt va? ;) <3 hahah nej men vem gillar du mest i 1D ullis och hur länge har du kört handboll johannis? :) <3


SVAR: Det är jätte coolt att gå i samma klass som dig! ;) Jag har spelat handboll i 7 år <3

Bästa minne?
Favorit butik?
Favorit klädesplagg?
Favorit märke(på kläder)?
VISST ÄR JAG BÄST!!

SVAR: 1.Tror det är alla gånger jag varit i spaninen eller på sports camp! 2. Gina tricot eller Hollister. 3 Mina hollister shorts eller nån gullig sommartop! 4 Hollister. 5 Självklart att du är Ebba!

Har ni blivigt fulla?
Har ni rökt
Gillar ni er klass
Gillar ni er skola
Vad gillar ni mest med sommaren
Puss
!

SVAR: 1 Nix. 2 Nix. 3 Ja. 4 Oftast. 5 sola, bada, sena sommarkvällar, åka utomlands, SPORTSCAMP! och massa mer ;)

vilka är era favorit klädaffärer? Vilka bloggar läser ni? Tjänar ni pengar på bloggen? Favoritmat? Favoritfärg?

SVAR: 1. (kolla längre upp) 2 Mina kompisars och typ juliahofsweden. 3 Japp. 4 Tror typ tacos eller grillat, mm. 5 Rosa eller turkos?

Hur tränar ni? Båda har jättefina kroppar!

SVAR: Tack så jätte mycket! :) Just nu tränar jag 3 gånger i veckan (handboll) sen kommer jag köra egen träning under lovet.

Hej, hur är ni så snygga? Hur sköter ni eran hud? Kramar

SVAR: Åter igen tack! :) Jag smörjer in mig så ofta jag kommer ihåg (nästan varje kväll) med lotion och en ansikts kräm till ansiktet.

Har ni druckit någongång? Alltså alkohol

SVAR: Asså inte ''fest druckigt'' eller liknanden, men har smakat några gånger. Sen så är det så att jag faktiskt inte gillar alkohol så mycket! 

Vilka är era barndomskompisar?

SVAR: Sara, Moa, Kicki och Ebba.

Vart köper ni helst kläder?
Favoritbloggar?
Bästavänner?
Nära kompisar?

SVAR: 1 Gina t., bikbok, jc och Hollister. 2 (Leta där uppe) 3 Sara, Julia, Ullis, Ebba, Frida. 4 Samma som innan + Niki, Celine och Magda.

Är ni oskulda? :$

SVAR: Japp

Hur många har ni strulat med?

SVAR: Ingen aning.

Om det är något annat ni vill fråga så är det bara att kommentera! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0