USA PÅ ONSDAG!

Det var inte igår om man säger så...
 
Hej babes! Har packat det mesta nu, sen fortsätter jag att packa resten imorgon. Herregud kan inte fatta att jag ska till Usa om 2 dagar. Sjuuukt, kommer inte kunna somna imorgon, hahah. Ska upp 5 på onsdagmorgon. älskar verkligen att gå upp mitt i natten nästan, hehe.
Imorgon ska jag och Freya till liljeholmen och köpa lite ''behövande saker'' till resan. Vad jag vet nu ska jag bara köpa ett/några linnen. Men kommer hitta massa mer saker.
 
Idag skulle jag, Ebba, Frida, och Natta egentligen till grönan, men vädret tillät inte det, så vi tog en chilldag hos Natta istället, med pizza, godis, cola och film! Jätte mysigt att träffa dem innan jag ska iväg!
 
Kommer inte kunna blogga när jag är borta, men det kommer tas en hel del bilder! Så det kommer komma massa bilder här sen, va inte oroliga! ;)
 
Bloggningen blir normal sen efter sommaren!
 
Spanien 2011. Saknar mitt blonda hår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0