Avslutningen och efter...

Shiiit det är sommarlov nu, har fortfarande inte fattat det...!

Igår hade jag som sagt avslutning. Det slutade kaanske runt 12 tiden då gick jag först hem och bytte om till andra kläder. Sen åkte jag, Ullis, Linnea och Hanna inte till söder och käkade på burger king och efter det tittade vi på LOL.
Sen åkte vi hem och gjorde pizza, skit gott. Vi åkte och hyrde 5 filmer som vi låg och kollade på hela natten med en massa godis, chips och läsk. När vi hade kollat på en film så låg jag och halv sov, och sedan somnade jag. Vaknade igen och fick en sorts kick och skulle äta en massa godis och titta på ännu en film!

Men nu är jag hemma och ska fixa mig till träningen!



Arkivbild...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0