Nu kör vi

Somsagt så tycker jag att det ska bli skitkul att få börja blogga igen. Och det här är faktiskt min andra blogg som jag har, den här kommer nog bli lite roligare hoppas jag!
Iallafall så gör jag ingenting just nu, sitter och väntar tills det blir mat, sen blir det väl fredagsmys. Imorron ska jag åka sånhär finlandsfärja eller vad det nu heter? Det är en min låtsas pappa's kompis som fyller år. Han brukar alltid fira sin födelsedag med en sånhär båtresa. Det roliga är att man sak klä ut sig. De senaste åren har det varit, rock, skräck, pirat och indian jones och nu ska det vara typ att man ska vara pyjamasklädd eller beach/bikiniklädd.
Så nu får ni hjälpa mig att välja! Inte så kul att gå runt med bikni när det liksom är 10 minus ute, även om det är inomhus, eller gå runt halv naken bland folk... oj vad jag har babblat på nu, men kände att det behövdes. Glöm inte att kommentera nu!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0