Home

Hej alla, nu är jag hemma igen.
Mamma är och köper pizza nu, eftersom att hon inte orkar att ställa sig och laga mat.

Men om båten, har varit på tuseeeen sånna där båtar så inte direkt värsta grejen.
Men annars var det ganska kul. Jag och Freya hade en alldeles egen hytt, dock var den ganska liten men det funkade för oss.

När vi kom dit åt vi mat och sen var det disco fram till klockan 3 på natten. Fullt ös medvetslös, haha nej skoja men det hände lite saker.
Kan inte ta upp allt men det var en gubbe som kom till oss hela tiden och frågade oss om vi vill dansa med honom, och självklart sa vi nej eftersom vi inte kännde honom, och han skrämde oss. Det slutade med att vakterna fick komma. Somsagt det var inte allt men kan inte berätta mer.

Såg att statistiken sög så det får vi ta tag i under veckan. Beror nog lite på mig eftersom jag inte var hemma.

Inga bilder idag men ska försöka fixa det imorron eller på tisdag. Nu blir det mat, läxor och sen mys framför tv'n.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0