Blir så sur

Igår skulle jag göra två inlägg från mobilen, men den säger att det inte går. Blir så sur för det innebär ju att jag inte kan uppdatera er när jag är hemma. Jävla iPhone.
Har försökt på både min och Freyas flera gånger. Någon som vet vad det kanske kan vara för fel? Isåfall kommentera, för det är väl ni som vill att vi uppdaterar?
Ska göra min engelska läxa som skulle vara inne i fredags men jag gjorde fel sidor. Bra där Johanna!

En lagom ful bild på mig i spanien från i somras. Inge smink
 Skit härlig bild på den fina stranden. Vi har ju lägenhet där och det tar bara 1 minut därifrån till stranden


Kommentarer
Postat av: Julia

Beror nog på att blogg.se appen suger kamelkuk helt enkelt...

2012-02-05 @ 21:09:36
URL: http://forslunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0