Gårdagen - min födelsedag!

Somsagt så fyllde jag ju år igår. Ulrika och Julia va här och ''firade mig''. När dom kom till mig på dagen runt 2-halv 3, så gick vi iväg för att hyra film. Det blev Julias ögon och The descendants (en rysare och komedi/drama)
Vi grillade och åt tårta, kakor och bullar, mums. Sen fick jag självklart presenter, men alla (släkten och mina vänner) va inte hemma så får de senare. På kvällen då kollade vi på filmerna dock bara Julias ögon och den berömda Hannah Montana the movie, som jag sett minst 10 gånger. Till det hade vi chirre, dirre, läsk och godis.
Vi gick och la oss 03 och vaknade idag12.30 utav att min mobil ringde, så vi sov bort en del utav dagen.
Men jag hade en super bra dag igår!
Presenterna tar jag i ett annat inlägg!
 
Så här såg jag iallafall ut igår. Ljusa jeans och en söt mörkblå topp.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Sjukt söt ! kram

2012-09-04 @ 15:51:00
URL: http://clindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0