VALBORG? NEJ FEKKE!

Gooodmooorgooon! Idag är det  Varlboooorg!

Jag ska inte till brasan utan jag ska på fest med min tönt Sara. Så nu ska jag duscha, välja kläder och packa lite. sover sen hos Sara för festen slutar rätt så sent. Gud låter som värsta fjortis bruden som festar varje helg. På tisdagen Träffar jag Ullis, Linnea, Minna och Hanna för lite shopping, en fika kanske.
På onsdag är det skola och då ska min vår klass typ ta hand om handikappade barn, och då ska vi typ göra massa lekar och sånt. Ska bli spännande.
Det är skit fint väder idag också, och det gillas!
Men nu ska jag börja sätta lite fart. Hoppas ni får en trevlig vlborg! 

Bjuder på en gammal bild på mig och Sara från i somras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0