Påsklov

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV
Nu under påsklovet kommer min uppdatering vara ganska låg, men efter lovet blir det
myyyycket bättre, berättar allt om vad jag har gjort osv då istället! Jag har gjort flera tidsinställda inlägg som kommer upp under lovet, så ni får nöja er med det helt enkelt. Idag har jag i alla fall varit i Norrköping hela dagen och imorgon är det Påskafton så då blir det att fira med lite släkt sådär. Hoppas ni får ett bra lov sötisar! Btw, jag tror svaren på frågestunden kommer upp efter lovet, så ni kan fortsätta fråga på!


Kommentarer
Postat av: Moa

Sv till Jojjo; Hahha, jag vet. I början fattade jag inte ett piss :P Men den var grym!

2012-04-07 @ 08:36:21
URL: http://ljungmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0