Holy shit

Alltså ni anar inte vad som just hände. Jag var hemma själv och lyssnade på musik (lol) när jag hörde typ världens skrik/skrovling som lät precis så här (00:18!) :



Det lät som att det var i huset så jag stängde av musiken när jag hörde det igen. Går och ser att ett fönster är öppet (därifrån kom ljudet) så jag tittar ut Och ser jag en katt (trodde jag) som var väääldigt stor, den sätter sig mitt på gatan när jag ser att det ser ut som ett lodjur, sedan kollar jag lite till höger (kalle) där jag ser att det också står en FET RÄV PÅ TOMTEN! Så ja, idag såg jag alltså ett lodjur och en räv utanför mitt hus at the same time. OBS, jag vet att djuret i videon inte är ett lodjur/räv men jag ville beskriva ljudet!

Kommentarer
Postat av: Minna<3

HAHHAHAH ullis fett söt! "Såhär lät det" ^^ Du e bara för go asså <3

2012-04-19 @ 23:35:17
URL: http://minnawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0