Bekännelser

När jag gäspar så kommer det ett litet ljud som låter som att jag rapar, lite pinsamt

Varje gång (oftast) när jag kommer in i ett rum tänker jag alltid, att om det här skulle vara min walk in closet hur skulle jag ha den då (och då planerar jag det)

När jag kollar på andras bloggar och ser att de köpt en massa som jag också vill ha blir jag bara glad

När man är på utvecklinssamtal m.m, ler jag typ mot lärarnen hela tiden och säger inte så mycket, haha

Jag avskyr när folk läser vad jag skrivit på bloggen i min närhet, tycker det är pinsamt

Jag skäms för mitt rum

Jag jämnför mig väldig mycket med andra

Jag är inte helt nöjd med min kropp och mitt ansikte

Jag äääälsakr inredning. Kan fråga ibland hänt många gånger på bloggar att jag skrivit ''snälla kan du visa bilder på ditt rum, ser så fint ut''




Kommentarer
Postat av: Stina

Jaha! haha, jag tyckte jag kände igen dig. Vad kul! :)



Din fråga har jag svarat på i bloggen :)

2012-04-22 @ 13:44:22
URL: http://vitree.blogg.se/
Postat av: Minna

Skulle fan dö för dirt utseende så säger du att du inte är helt nöjd med dig själv!! OMG kvinna du är jätte fin! <3

2012-04-22 @ 22:02:42
URL: http://minnawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0