ALLTSÅ SHIIIIIET

Idag när vi var i Farsta kom det somsagt fram några killar och frågade om vi ville bli intervjuade till deras program som kommer komma upp på youtube haha och vi ville såklart (?) vara med. De skulle prata lite om musik och så och gissa om jag skämde ut mig eller?!

Intervjuaren - "Gillar ni Justin Bieber?"

Jag - "Nej förfan!"

Intervjuaren - "Varför inte?"

Jag - "Alltså jag har inget emot honom, men jag gillar inte hans fans."

Oj, vad många haters jag fick där! Till alla beliebers - självklart menar jag inte ALLA men vissa. Anledningarna är många men det är för allt hat mot 1D och Directioners, t.e.x. såg jag det här imorse:

"Liam has only one kidney so he may die early, yay!"

SERIOUSLY BITCH, DO YOU WANNA DIE OR SOMETHING? PÅ RIKTIGT, DÄR GÅR GRÄNSEN. Alltså hata mig huuuuur mycket ni vill, men låt killarna va förfan?!


Kommentarer
Postat av: Julia

HAHAHAHAHAHA. 'Så du har ngt emot henne?' *pekar på mig som nyss sagt att jag gillar Justin'. 'Hur skulle det vara utan musik?' ulrika: inget liiiv. HAHAHAH SÖÖT <3

2012-04-21 @ 22:56:34
Postat av: Ullis

hahahaha dööööööööööööö. ja jag kommenterade min egen blogg. u mad bro?

2012-04-22 @ 13:04:53
URL: http://ulrikaojohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0