Test - U

Brukar du komma i tid: Ja
Hur lång är du: 165 typ
Kan du laga mat: Nej
Vad jobbar du med/pluggar: Skola
Vad har du på dig just nu: Shorts & linne
Har du någon fobi: Klaustrofobi och ALLA sorters insekter
Hade du en bra kväll igår: Jadå
Vilket är ditt senaste köp: Cola
Din favoritdryck på morgonen: Juice
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Vad hade du sönder senast: Ett glas
Varm favoritdricka: Oboy
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Cola eller vatten
Saknar du någon just nu: Ja
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Spela dum
Någon jag stör mig på: Fjortisar
Senaste person du kramade: Niki tror jag
Vad drack du senast: Cola
Vill du ha barn: Ja det tror jag väl
Längtar du till din nästa födelsedag: Ja
Är du sugen på nåt just nu: Choklad
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Kaffe? Blä
Använder du hudkräm: Ja
Attraheras du av män med skägg: Nej
Micro-pop eller popa själv: Micro-pop
Brukar du baka: Det händer väl
Röstade du i det senaste valet: Nej lol
Vilken låt lyssnade du på senast: Ed Sheeran - Drunk
När grät du senast: 11 maj, minns det som igår
Har du pengar på mobilen: Ja abbonemnag vettu


Kommentarer
Postat av: Julia

Det minns jag också, hahahaha ;) Tur att det var tårar av lycka då! x

2012-06-08 @ 23:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0