Godmorgon!

Godmorgon! Vaknade nyss - med smink på, fräsch tjej. Det är tyst hela huset, bara jag och mamma hemma och hon sover. Så det är skönt. Tror det blir frukost på altanen idag :) Igår lämnade vi sports camp, och gud så tråkigt det va.(berättar om allt i ett annat inlägg) Alla vänner och ledare... Men vi har bytt nummer med varandra, så jag har tvingat några att gå samma vecka igen som i år. Hehe. Efter att jag kom hem åkte jag och mamma till medis för att äta. Då träffade vi hennes kompisar som sedan också åt med oss. Vi åt på thairesturangen Orkidé, jätte mysigt. Efter det köpte jag och mamma lite godis hem, men vi hann inte äta det, för vi va så trötta så vi somnade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0